برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

آتلیه عکاسی هم آوا

منطقه
3
فعالیت
آتلیه کودک،نوزاد و بارداری
آدرس
تهران - خیابان ولیعصر - نرسیده به چهارراه پارک وی - روبروی مسجد بلال صدا سیما - کوچه مهری - بن بست سوسن 1 - پلاک 15
تلفن
----
موبایل
09190245787
ایمیل
----
وب سایت
----
اینستاگرام
----

کاربر گرامی ، لطفا با درج نظرات و تجربیات خود در خصوص عملکرد و امکانات این مجموعه،سایر کاربران را در انتخابی درست یاری فرمایید.لازم به ذکر است که حق پاسخگویی برای مرکز محترم محفوظ بوده و هرگونه اهانت و یا انتقاد شدید حذف خواهد گردید.

نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.

توسط الهام در تاریخ 1395/6/23 21:18

من هم از از اینکه این اتلیه رو انتخاب کردم پشیمون شدم متاسفانه نظر دوستان رو ندیده بودم که از تجربه شون استفاده کنم قیمت اعلام شده غیر واقعی محیط اتلیه نامناسبه حتی یه جایی برای نشتن والدین حین عکاسی وجود نداره هدیه حتی لیت هم که نمیدن دکورها وبک گراندهایی که تو نمونه عکس ها گذاشتن خیلی هاش شکسته و من که مجبور شدم بک گراند تکراری استفاده کنم برای تحویل هم که تماس نگرفتن وعکسها وسی دی رو داخل یه کاور نایلونی !!!!!!!!! تحویل دادن خلاصه بگم نسبت به خدماتشون خیلی گرون حساب میکنن .

توسط شهاب در تاریخ 1394/8/23 17:22

نی نی ما نه ماهشه، توی این نه ماه سه تا آتلیه آسمان، آبرنگ(تهرانپارس) و فوتونی نی رو قبلاً رفته بودیم، به تازگی هم به آتلیه آوا رفتیم، اگر در یک کلمه بخوام بگم، همچیشون افتضضضضضاااااححححححح بود، برخی از ایراداتش رو براتون ذکر می کنم: 1- قیمتی که در سایت گذاشتن و همچنین قیمتی که تلفنی اعلام می کنند غیر واقعیه چون شما وقتی مراجعه می کنید یک کاغذ نامرغوب رو جلوتون می گذارن و می گن اون قیمت برای چاپ روی این کاغذه و اگه روی کاغذ سیلک می خواید باید بابت هر عکس 16*21 مبلغ 4000 تومان و اگر کاغذ متالیک می خواید مبلغ 8000 تومان بیشتر پرداخت کنید!!! 2- دکورهایی که توی سایت گذاشتن تقریبا همشون داغون شده و اصلا بدرد نمی خوره و شما مجبورید یه جوری با اونا کنار بیاید 3- در سایتشون گفتن لیت به اندازه کافی ولی منظورشون اینه که تقرباً 4 تا دونه اونم از یکی از عکسای انتخابیتون و البته با توجه به مبلغ قرارداد!!!! در آتلیه آسمان و آبرنگ و... هر چقدر می خواستید لیت بهتون می دادن و اصلا دادن لیت جزو کارای روتین همه آتلیه هاس که این آتلیه حتی از این هم محرومه!!!! 4- از نظر مدیریت و کلاس کاری من هیچ نمره ای به این آتلیه با توجه به مقایسه با آتلیه های دیگه نمی دم 5- همینجور که در بالا یکی از دوستان گفنه اند تعداد عکسهای هر ژست کم هست و حق انتخاب کمی از بین عکسها وجود دارد. در کل اونایی که رضایت دارن شاید آتلیه ای رو امتحان نکردن. اگر امتحان کنند به هیچ وجه به این آتلیه هیچ نمره ای در هیچ زمینه ای نمی دهند.

توسط مامان آرش در تاریخ 1394/5/25 13:46

خیلی کارشون بده خیلی گرونه اصلأ نرید پشیمون می شید

توسط مامان دانيال در تاریخ 1393/12/17 14:44

با سلام واقعاً بي انصافي كه انقدر از كار ايشون بد بگيم من خودم برا دومين بار پسرم رو بردم پيششون و اتفاقاً به خيلي از همكارام هم پيشنهاد دادم كه راضي بودند. و تعداد خيلي زيادي ليت براي هديه به من دادند و قيمتهاشم خيلي خوب بود در كل من راضي بودم .

توسط مامان مانی در تاریخ 1393/6/11 11:39

من اصلا از کارشون راضی نبودم 1- عکسها هیچ شباهتی به بچه م نداشت هرکی می دید می گفت این عکس کیه 2- تعداد عکسهایی که تو هر ژست می گرفتن خیلی کم بود و طبیعتا دامنه انتخاب محدود بود 3- قیمت عکسها بسیار گرون تر از عکاسی های دیگه بود. جای دیگه 15 تا عکس شد 300 تومن اینجا 5 تا عکس شد 150 تومن 4- هیچ هدیه ای مثل عکس رو شاسی یا عکسای کوچک هدیه که بقیه اتلیه ها می دادند به ما ندادند در صورتی که جزو قولهایی بود که خودشون تو سایتشون داده بودند 5- چون کارشون حالت زیرزمینی داره هیچ تابلویی نزده بودند حتی آدرسو به صورت سربسته دادند و ما تقریبا یک ساعت دنبال آدرس می گشتیم هربار هم که باهاشون تماس می گرفتیم یه کوچولو از آدرسو می گفتند