برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

کلینیک تخصصی شبانه روزی پگاه

منطقه
4
فعالیت
درمانگاه تخصصی شبانه روزی کودکان
آدرس
تهران - خیابان شریعتی - بالاتر از پل سید خندان - خیابان خواجه عبداله انصاری - نبش کوچه هجدهم
تلفن
72015
موبایل
----
وب سایت
کلینیک تخصصی شبانه روزی  پگاه :
درمانگاه شبانه روزی پگاه در سال ۱۳۸۶ توسط جمعی از متخصصین و اساتید دانشگاه با هدف پیشگیری و درمان بیماریها، بویژه در گروه سنی کودکان شروع به کار نمود.

این درمانگاه دارای ۶ طبقه و هزار متر زیربنا می باشد و از بخشهای مختلف تخصصی و فوق تخصصی، پاراکلینیک، رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و غیره تشکیل شده است.

قریب به ۴۰ درمانگر و پزشک متخصص و فوق تخصص در این مجموعه در حال فعالیت می باشند.

واحدهای تخصصی و فوق تخصصی پگاه شامل:
_ دندانپزشکی اطفال ، گوارش ،مغز و اعصاب ،خون و انکولوژی ، غدد و رشد ،قلب ،چشم پزشکی ،گوش و حلق و بینی، آسم و آلرژی
 ارتوپد، کلیه، روانپزشکی و روانشناسی ، غربالگری شنوایی  نوزادان

 

کاربر گرامی ، لطفا با درج نظرات و تجربیات خود در خصوص عملکرد و امکانات این مجموعه،سایر کاربران را در انتخابی درست یاری فرمایید.لازم به ذکر است که حق پاسخگویی برای مرکز محترم محفوظ بوده و هرگونه اهانت و یا انتقاد شدید حذف خواهد گردید.

نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.

توسط سارا در تاریخ 1395/2/29 16:23

منم دختر سه سالم رو به خاطر اسهال و استفراغ بردم پگاه و دکتر ش که گویا رییس مرکز پگاه هم بود گفت فقط باید پنج ساعت ا ینجا بستری بشه سرم بزنه بعد بره قسمت آزمایشگاه چند نوع آزمایش انجام بده بعدمرخص میشه ، منم دخترم رو بردم بیمارستان کودکان گفت یک ویروسه دارو داد و گفت نیازی به بستری هم نداره، جالب تر اینکه غیر از من مادر دیگه ای بچش رو آرده بود و التماس میکرد به اون دکتر خدا نشناس که من توانایی مالی که بچه رو بستری کنم ندارم و تو روخدا یه دارو بده استفراغش خوب بشه میگفت فقط بستری من هیچ دارویی نمیدم خدا نگذره از دست این به اصطلاح دکترا که بچه ها رو وسیله  ای برای درامد زایی خود قرار داده اند

توسط فروزان شهرابی در تاریخ 1394/10/17 7:53

چهارشنبه 16 دی پسر 2 سال و نیم خود را به مرکز پگاه بردم چون کمی سرفه داشت دکتر بیسواد بعد از یک معاینه حدود 1 ثانیه از فرزند من با استرس تمام اعلام کرد که باید بستری بشه ولی من بچه را بستری نکردم و بردم سریعا دکتر دیگه که فقط یک انتی بیوتیک بهش داد و گفت اصلاامشکل خاصی ندارد سریعا رفتم پگاه و پیگیری کردم و الان هم شکایت میکنم تا کودکان بی گناه زیر دست این دکترا نیفتند.

توسط محمدرضا در تاریخ 1394/9/10 14:17

من پسر 8 روزه ام رو که تاز ه از بیمارستان مرخص کرده بودم بردم پگاه و دلیل مراجعه هم این بود که بچه به دلیل اینکه در دستگاه آب بدنش رو از دست داده بود بیحال شده بود و حدود 8 ساعت یا بیشتر بود که برای شیر خوردن از خواب بیدار نشده بود و هرکاری هم که میکردیم بیدار نمی شد حتی صورت و پاهاش رو شستیم که بیدار بشه و نشد یعنی از حال رفته بود خواب نبود که مراجعه کردیم به پگاه خدا خیر بده اون دکتری که اون شب شیفت بود حدود یک ساعت با بچه کلنجار رفت آخر مجبور شد با سرنگ شیر بریزه تو حلقش تا بچه بهوش بیاد. درواقع یک دکتر قبلش جای دیگه برده بودم که گفت برید بهش شیر بدین اگه شیر نخوره بستری میشه در همین حد ولی دکتر پگاه بچم رو نجات داد

توسط محبوبه در تاریخ 1394/9/5 23:18

آخرین پنجشنبه آبان امسال۹۴پسر شش ماه ام رو بدلیل صدای خس خس که سه روز بود ایجاد شده و قطع نمیشد نیمه شب بدلیل وجود متخصص ! به مرکز پگاه برپم خانم دکتر با دستکش یکبار مصرف و ماسک ....لاک سرخ و آرایش هنوز بچه را معاینه نکرده گفتند احتمالا مجبور میشویم یه کورتون بهش بزنیم و دستور دادند لباس بچه را که بسیار مختصر بود بالا بزن معاینه اش کنم و همزمان گفتند این بچه پنومونی داره و در حالیکه هنوز گوشی به سبنه ی بچه رسیده و مرسیده بود به دنده هایش نگاه کرده و گفتند ...بعله مینویسم فوری ببرید بیمارستان علی اصغر بستری کنید فوری... و خدا میداند ما چطور به مرکز طبی اطفال رسیدیم تا دکتر با شنیدن صدای خس خس و گوشی رو ی سینه اش بگوید :هیچ طوریش نیست و النهاب بخش فوقانی تنفسی است و طفل من تنها با شربت ضد حساسیت خوب شود برای کسی توصیه ای ندارم قسمت ما آن شب پرستار بیسوادی شد که تنها با دیدن بچه فهمد بتید بستر شود و آنتی بیوتک تزریق بگیرد و خانم دکتر بی سواد و نالایقی که حتی نمیدانست دکتر اطفال در مرکزی که همه ی مشتریانش آن موقع شب اطفال بیگناه و غالبا خردسال و نوپا هستند نباید خود را مثل کسانی که در میان مبتلایان به آمفولانزای گاوی زندگی میکند با ماسک و دستکش و ....شبیه لولو کند و تازه احساس دکتر اطفال بودن هم به او دست بدهد

توسط رها در تاریخ 1392/11/8 0:52

دخترم وقتی نوزاد بود عفونت ادرار گرفته بود. پزشک شیفت شب اصلا بیماری رو تشخیص نداد. آزمایشی هم که نوشته بود حتی اورژانسی نکرد. یک هفته طول می کشید جوابش بیاد. که من منتظر نموندم و پیش متخصص و مطب خصوصی بردمش. موقع آزمایش خون هم هر دو دست دختر 7 ماهه ام حدود 7 8 بار سوراخ شده بود. البته میگن الان دکترهاش بهتر شدن، اما من حاضر به امتحان دوباره نیستم.