برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

نمایش شاهزاده خانوم در مجموعه تئاتر محراب با حضور هنرمندان

داستان شاهزاده خانمی رابازگو می کند که از قحطی و نداری مردم شهر غمگین است و با دل مهربانش برایشان غم می خورد، اما این شاهزاده خانوم با همه شاهزاده های دیگر متفاوت است. خنده هایش دُرّ و مروارید می دهد و اشک هایش عسل، اما مردم این دیار عسل را نمی شناسند و دنبال راه چاره برای حل مشکل گریه شاهزاده خانم و قحطی شهر هستند.
 نمایش شاهزاده خانوم، ویژه کودک و خانواده به کارگردانی ماندانا عبقری روز یکشنبه 24 مرداد 95 اجرای خود را در تالار محراب با حضور اهالی سینما و تئاتر آغاز کرد.

نمایشنامه شاهزاده خانم به قلم حمیدرضا حسینعلی ، در دهه هشتاد نگارش شده و تقریبا تمامی اثر به زبان شعر است و البته نه چندان سخت و سنگین که از عهده درک کودک خارج باشد و داستان شاهزاده خانمی رابازگو می کند که از قحطی و نداری مردم شهر غمگین است و با دل مهربانش برایشان غم می خورد، اما این شاهزاده خانوم با همه شاهزاده های دیگر متفاوت است. خنده هایش دُرّ و مروارید می دهد و اشک هایش عسل، اما مردم این دیار عسل را نمی شناسند و دنبال راه چاره برای حل مشکل گریه شاهزاده خانم و قحطی شهر هستند.

 نمایش شاهزاده خانوم در فضایی ریتمیک و با همراهی سازهای سه تار و سنتور و تنبک، با رویکردی بر نمایش های سنتی در روزگار بازی های دیجیتال و کامپیوتر و مدرنیته، تاملی است بر فرهنگ ایرانی اصیل در پیوند با نمایش کودکانه و بهانه ای برای نقش آفرینی ساز ونوای ایرانی بر پهنه تئاتر کودک.

در این نمایش، ماندانا عبقری، علیرضا دهقانی، پویا یزدانجو، ماهان دوانلو و مریم علیپور به ایفای نقش می پردازند و از دیگر عوامل نمایش می توان به

دستیار کارگردان: علیرضا دهقانی

موسیقی: حسین خوشدل، سپهر برآبادی

تنظیم موسیقی: نادر طاهری

طراحی صحنه و لباس: ماندانا عبقری

مسئول روابط عمومی: کیان زمانی

لازم به ذکر است نمایش شاهزاده خانوم همه روزه به غیر از شنبه ها ساعت 18 در مجموعه تئاتر محراب پذیرای خانواده های تهرانی خواهد بود. 

آدرس: خیابان ولی عصر،تقاطع امام خمینی(ره)
تلفن رزرو: 09108624658

1032 | 27 مرداد 1395
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.