برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی

هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفتگو
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 از برپايي هفتمين دوره نمايشگاه «زنان و توليد ملي» در بوستان گفتگو و حضور بانوان توليدكننده منطقه مذكور در اين نمايشگاه خبر داد.

هفتمين نمايشگاه «زنان و توليد ملي» با ارائه دستاوردهاي مراكز مهارت آموزي كوثر و بهره‌گيري از تجارب كارآفرينان و توليدكنندگان موفق داخلي در بخش توليد و فروش پوشاك، كيف و كفش از تاريخ 18 تا 27 شهريور در بوستان گفتگو از ساعت 10 تا 21 همراه با ارائه برنامه‌هاي فرهنگي برگزار مي‌شود.

وي گفت: با توجه به فعاليت گسترده بانوان سرپرست خانوار منطقه 20 در عرصه كارآفريني، توليدكنندگان برتر پوشاك اين منطقه جنوبي نيز در اين نمايشگاه حضور داشته و پذيراي شهروندان علاقه‌مند به توليدات ملي و با كيفيت هستند.

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 افزود: جشنواره زنان و توليد ملي گامي بلند در راستاي حمايت از محصولات داخلي، توليدكنندگان كوچك و توانمندسازي زنان سرپرست خانوار است كه بركات فراواني براي كارآفرينان خواهد داشت.

زهرا هوشمند، مدير امور بانوان شهرداري منطقه 20 نيز در اين ارتباط گفت: در حال حاضر برنامه‌هاي اداره امور بانوان منطقه 20 بر توانمندسازي زنان و فرزندان بانوان سرپرست خانوار، به‌ويژه مهارت آموزي آن‌ها براي ورود به بازار كار و استقلال و خودكفايي اقتصادي اين قشر از جامعه متمركز شده است.

هوشمند با اشاره به اينكه اشتغال زنان سرپرست خانوار در ستاد توانمندسازي و امور بانوان منطقه 20 در سه محور مراكز مهارت‌آموزي كوثر، بازارچه‌هاي خود اشتغالي و مشاغل خانگي پيگيري مي‌شود، افزود: ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار و اداره امور بانوان شهرداري منطقه 20 تلاش خود را بر ارتقاء سطح دانش، بينش و مهارت‌آموزي اين بانوان متمركز كرده است تا در نهايت آسايش و آرامش و با استفاده از منابع و امكانات لازم و موجود در جامعه به استقلال اقتصادي و اجتماعي برسند.

1922 | 18 شهریور 1394
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.