برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

طهران قدیم در جشنواره تابستانی باغ موزه قصر

طهران قدیم در جشنواره تابستانی باغ موزه قصر
جشنواره طهران قدیم از ۲۵ مرداد تا ۱۰ مهر در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

حسین هوشیار مدیر باغ موزه قصر در نشست خبری این جشنواره گفت: باغ موزه قصر به مکانی برای تبلیغ اصالت‌ها، سنت و فرهنگ ایران تدیل می‌شود. در همین راستا قصد داریم جشنواره طهران قدیم را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این جشنواره در قالب جشنواره‌ای تابستانی است که به پوشاک، خوراک، تفریح‌ها و بازی‌ها، نمایش اتوموبیل‌های قدیمی و تجلیل از چند هنرمندِ بزرگ اختصاص دارد.

هوشیار اظهار کرد: در این جشنواره نمایش‌های آیینی، خیمه شب‌بازی، نمایش‌های روحوزی و سیاه‌بازی، نقالی و پرده‌خوانی برای مردم اجرا می‌شود. ۸۰ اجرای نمایش خیابانی یکی از نکات مهم این جشنواره است. همچنین از نخبگان تئاتر ایران در بخش جنبی تجلیل می‌کنیم.

مدیر باغ موزه قصر گفت: در این دوره از جشنواره از علی حاتمی به عنوان کارگردانی که حق بزرگی بر گردنِ فرهنگ و هنر تهران قدیم دارد، تقدیر می‌کنیم. همچنین روز سینما را با دکور فیلم مادر و با حضور ۷۰ بازیگر با لباس‌های تهران قدیم برگزار می‌کنیم.

هوشیار درباره هزینه‌های این جشنواره تاکید کرد:‌باغ موزه قصر با مشارکت بخش خصوصی این جشنواره را برگزار می‌کند. در واقع این جشنواره برای ما هزینه چندانی ندارد. آورده و سرمایه ما در این جشنواره تنها فضای باغ موزه و ایده‌ای است که ارائه کرده‌ایم.

وی درباره بخش موسیقی در این جشنواره گفت: گروه‌های موسیقی سنتی را دعوت کرده‌ایم تا در شب‌های برگزاری جشنواره اجراهایی داشته باشند.

جشنواره طهران قدیم از ۲۵ تا ۱۰ مهر ۱۳۹۴ در باغ موزه قصر برگزار می‌شود و حضور برای علاقه‌مندان رایگان است. ساعت بازدید از این جشنواره از ساعت ۵ بعداز ظهر آغاز و تا ساعت ۱۲ شب ادامه دارد.
3234 | 27 مرداد 1394
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.