برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

نمایش شاد خرس آرکانسا

نمایش خرس آرکانسا نمایشی است که می خواهد برخی از موضوعات را با کودک و نوجوان نسل امروزش مطرح کند
:  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
:  ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۷ دى ۱۳۹۳
:  ۱۸:۰۰
:  ۶,۰۰۰ تومان

:  اوراند هریس
:  بهزاد نژاد قنبر
:  مهدی مقیمی اسفندآبادی
:  محسن صفری، ملیحه مقیمی اسفندآبادی، محمد نوحیان، لیلی حسینی، فرهاد مومنی، سمیه سلمانی، دانیال بلوری، نعیم اسدی، حسین رو مشکانی، محمد صادق صفری، مهدی مقیمی اسفندآبادی، محسن قصری ، حسین کافی نژاد

: رضا حق گو
: سمیه سلمانی
: اکرم دهقانی
: فهیم راهواره
: زهرا شایانفر
: میترا محمد اسماعیلی
: 09392542161

یادداشت کارگردان: نمایش خرس آرکانسا نمایشی است که می خواهد برخی از موضوعات را با کودک و نوجوان نسل امروزش مطرح کند این موضوعات حقایق زندگی هر انسان است اما خانواده ها سعی می کنند برخی از این موضوعات را مطرح نکنند تا به روحیه کودک لطمه وارد نکند.
خرس آرکانسا قصه ی دختر بچه ای به نام تیش است که پدر بزرگش بر اثر بیماری احوالش خوب نیست و هر لحظه ممکن است از دنیا برود و تیش از این موضوع بسیار ناراحت است.
در قصه تیش با خرس پیر رقصنده ی ای که در سیرک کار می کند آشنا می شود و خرس به او می گوید که این موضوع ناراحت کننده نیست زیرا تیش از پدر بزرگش چیزهای مهمی یاد گرفته است و او می تواند این آموزه ها را نیز به دیگران یاد بدهد و اثر جاودانه ای از پدربزرگ باشد.

در این نمایش سعی شده است از عناصر بصری و شنیداری به درستی استفاده شود تا مخاطب جدا از اینکه قصه یک درون مایه غم دارد تاثر خاطر نشود و ساعتی را هم لذت ببرد و هم تفکر کند...

ژانر: کودک و نوجوان

بلوار کشاورز، خیابان حجاب،داخل پارک لاله، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تلفن: ۸۸۹۶۶۱۱۹ - ۸۸۹۸۰۷۲۱
3721 | 1 آذر 1393
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.