برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

اجرای نمایش پینوکیو در تالار هنر

نمایش «پینوکیو» به کارگردانی محمدرضا مالکی و نویسندگی آزاده دستمالچی از 2 شهریور تا 10 مهرماه ساعت 19:30 در تالار هنر به صحنه می‌رود.

نمایش «پینوکیو» به کارگردانی محمدرضا مالکی و نویسندگی آزاده دستمالچی در تالار هنر به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، این نمایش براساس داستانی از کارلو کلودی است و روایت‌گر داستان آدمک چوبی به نام «پینوکیو» است که جان می‌گیرد و با شیطنت‌هایش دردسرهای فراوانی را درست می‌کند...

مریم آشوری، علی باروتی، میلاد رمضانی، محمدبرهمنی، محمدعلی حسینعلی پور، سعید عابدی و مروارید مهر بازیگران این نمایش اند. همچنین فریبا شاهسوند (تهیه کننده)، نیلوفر خادم، امین میرزا باقری و سعید عابدی (دستیاران کارگردان)، سینا یلاق بیگی (طراح صحنه)، سهیلا باجلان (طراح ماسک)، الهام شعبانی (طراح لباس)، احسان نقابت (طراح پوستر و عکاس)، مریم رها (ترانه سرا) و مهرانگیز قهرمانی (امور رسانه ای) دیگر عوامل اجرایی این اثرند.

نمایش «پینوکیو» به کارگردانی محمدرضا مالکی و نویسندگی آزاده دستمالچی از 2 شهریور تا 10 مهرماه ساعت 19:30 در تالار هنر واقع در هفت تیر، مفتح جنوبی، خیابان ورزنده جنب ورزشگاه شیرودی اجرا می‌شود. علاقمندان می توانند جهت رزرو بلیت به سایت تیوال مراجعه و یا با شماره های 09017037235 - 09198192081 -88306640 تماس حاصل نمایند.

2999 | 4 شهریور 1393
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.