برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

نمایش شاد قندک و باباجان در فرهنگسرای بهمن

نمایش شاد و موزیکال «قندک و باباجان» از 20 مرداد ماه تا پایان تابستان در فرهنگسرای بهمن به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی  فرهنگسرای بهمن؛ گروه تئاتر خنیا نمایش شاد و موزیکال " قندک و باباجان" را با هدف انتقال پیام­ های آموزنده و تربیتی با رویکردهای اجتماعی فرهنگی به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی از  20 مرداد ماه در سالن چاپلین فرهنگسرای بهمن به روی پرده خواهد برد.

حمیدرضا حسینعلی ، ماندانا عبقری، امید رنجکش ، محمد بخشی زاده ، ملیحه مقیمی اسفند آبادی، مریم رادپور در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند و عروسک گردانی این نمایش بر عهده رکسانه عبقری خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است؛ باباجان صبح از خواب بیدار می شود و نی می زند تا قندک بزغاله محبوبش را بیدار کند، اما قندک نیست، باباجان که سخت به قندک دلبسته است دعا می کند که جز صدای بزغاله اش صدای هیچ حیوانی را نشنود، دعای باباجان مستجاب می شود و همین آغاز ماجراست...

علاقه مندان بویژه کودکان و نوجوانان به همراه والدین برای هماهنگی و رزرو بلیط می توانند به آدرس اینترنتی www.tiwal.com/chaplin مراجعه کرده ویا با شماره تلفن های 55058832 -55308343-55058831-55050373 تماس گرفته، یا برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت www.bahman.farhangsara.ir  بازدیدکنند.

2405 | 24 مرداد 1393
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.