برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

نمایش شهر مورچه ها در تالار هنر

اجرای نمایش شاد و موزیکال شهر مورچه ها در تالار هنر
نمایش «شهر مورچه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی رضا بیات در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

این نماش که شهریور ماه سال گذشته توانست غالب جوایز چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت را در بخش کودک و نوجوان دریافت کند داستان مورچه‌هایی است که باران سقف شهرشان را خراب کرده و از راه شکاف سقف، عنکبوتی وارد شهر می‌شوند.

بیات که در این نمایش از بازی فانتزی بازیگران- بدون تن‌پوش و عروسک- بهره برده است، و مخاطب با فضای خاصی که تداعی‌گر مورچه‌ها باشد روبرو نیست.

رضا بهرامی، علی رحیمی، نیلوفر سیاری، مهدی داوودی، مهدی ضیائیان پور، نداشامی نوری، شاهین علیپور، افشین غیاثی، بهار محمودزاده، میلاد رمضانی و پیمان مرادی بازیگران این اثر هنری هستند.

رضا بیات نیز به مناسبت اجرا عمومی این نمایش در تالار هنر در یادداشتی کوتاه نوشته است:

بچه که بودم همه‌اش فکر می‌کردم کی بزرگ می‌شم تا بقیه منو جدی بگیرن. همیشه می‌خواستم ادای بزرگترا را رو در بیارم تا منو ببینن، وسط اون همه صدای بمب و آژیر قرمز نه جایی برای بازی داشتم نه وقتی برای کودک بودن. فقط آرزو داشتم زودتر بزرگ بشم؛ حالا به آرزوم رسیدم و می بینم چقدر دلم برای کودکی تنگ شده. الان دو تا آرزو دارم، یکی اینکه دوباره به همون موقع برگردم که بزرگترین مشکلم شکستن نوک مدادم بود، که نمیشه ... و دوم اینکه دلم می‌خواد به بچه‌ها بگم تا می تونید بچگی کنین، شاد باشین و بازی کنین
و مطمئن باشین ما بزرگترها شما رو می‌بینیم...

نمایش «شهر مورچه‌ها» کاری از رضا بیات و تولید مشترک انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری است که از 30 تیر ماه هر روز ساعت 19:30 در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، ورزشگاه شیرودی، خیابان شهید مفتح، خیابان ورزنده روی صحنه می‌رود.

3836 | 1 مرداد 1393
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.