برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

نمایش ماندولین و اشکهای جادویی

نمایش ماندولین و اشکهای جادویی در تالار هنر در مرداد ماه اجرا میشود

به گزارش چهره نیوز، مرضیه نادری گفت: این نمایشنامه برای قابل فهم‌تر شدن کودکان داستان ساده و خطی دارد و از جنبه بصری سعی شده است تا با دیگر نمایش‌های ژانرکودک متفاوت باشد.

او با بیان اینکه این نمایش با تلفیقی از بازیگر عروسک‌های غول پیکر و ماسک اجرا می‌شود درباره داستان این کار توضیح داد: ماندولین و اشک‌های جادویی قصه دختری است که به محض آنکه مشکل برایش پیش می‌آید، گریه می‌کند و اشک‌هایش به رودخانه‌ای تبدیل می‌شود و بعد از آن وارد یک دنیای فانتزی می‌شود.

کارگردان این نمایش گفت: تلاش کردیم این دنیا را به شکل خیال انگیز و دوست داشتنی برای بچه‌ها اجرا کنیم‌، به گونه‌ای که علاوه بر داشتن نکات آموزشی قدرت تخیل و فانتزی شان را هم بکار بگیرد تا بتوانند از نمایش لذت ببرند.

نادری درباره اینکه این اثر نمایشی برای کدام رده سنی مناسب‌تر است، گفت: این کار برای بچه‌های 4 تا 12 سال مناسب است، البته ما سعی کردیم نمایش به شکلی اجرا شود که پدر و مادرها هم آن را دوست داشته باشند.

این کارگردان با بیان اینکه هیچ کمک هزینه‌ای برای اجرای نمایش‌اش دریافت نکرده است بیان کرد: هزینه‌های این کار کاملا به صورت شخصی تامین شده است و از طرف مرکز به ما گفته شد، کمک هزینه‌ای دریافت نمی‌کنید. با این حال ما باید 20 درصد از فروش گیشه‌مان را به مرکز بدهیم.

به گزارش ایسنا،‌ نمایش «ماندولین و اشک‌های جادویی» از 30 تیر ماه ساعت 18 تا 31 مرداد در تالار هنر روی صحنه خواهد بود.

در این نمایش مسعود جهان بخش، هانی حسینی‌، مهدی زمین پرداز‌، ساحل صفا‌، پریا علی محمدی‌، سعید مولوی راضی مهدخت مولایی به عنوان بازیگر حضور دارند.

همچنین مریم کاظمی (مشاور کارگردان)، حسین ضروری(آهنگساز)، پریا علی محمدی(دستیار کارگردان)، مریم نوراله زاده (طراح صحنه) در این نمایش همکاری دارند.

آدرس تالار هنر :.میدان هفت تیر ، ورزشگاه شیرودی ، خیابان شهید مفتح خیابان ورزنده.

تلفن: 888306640 - 88813440

3640 | 31 تیر 1393
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.