برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

نمایش دختر کدو تنبل در مرکز تئاتر کانون

نمايش عروسکي «دختر کدو تنبل» به کارگرداني علي پاکدست و مريم اقبالي از روز 4 خرداد بر روي صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان اجرا مي‌شود.
اين نمايش که بر اساس داستاني از افسانه شعبان‌نژاد توسط شادي پورمهدي نوشته شده است 45 اجرا در مرکز با سابقه تئاتر کانون خواهد داشت.
داستان اين نمايش برگرفته از يک قصه فولکور است که در آن خاله‌ي مهرباني که فرزند ندارد هر روز به خانه و باغچه‌اش رسيدگي مي‌کند. باغچه در مقابل اين محبت‌ها دختري را از داخل يک کدو به او هديه مي‌کند. دختر قصه، دختري تنبل است اما خاله در نمايش به کمک راوي تلاش مي‌کند که شيوه زندگي دختر را تغيير دهد....
بر اساس اين خبر، سراينده اشعار اين نمايش هنگامه مفيد است. طراحي و ساخت عروسک را مريم اقبالي و علي پاکدست، طراحي صحنه و نور را سينا ييلاق‌بيگي و موسيقي را نيما حسين‌زاده عهده‌دار بوده‌اند.
در عين حال مي‌توان از شادي پورمهدي، محمدرضا مالکي، سلما محسني اردهالي، معصومه کاظمي، مونا کياني‌فر، الهام عابدي و سارا اقبالي به عنوان صداپيشگان اين نمايش اشاره کرد.
از مريم اقبالي، مونا کياني فر، هانيه حسيني، الهام عابدي و علي باروتي به عنوان بازي‌دهندگان اين نمايش عروسکي نام برده شده است.
سعيد ابوالخيريان به عنوان راوي و علي باروتي به عنوان دستيار کارگردان در اجراي نمايش عروسکي «دختر کدو تنبل» همکاري دارند.
اين نمايش صبح ها با هماهنگي قبلي براي مهدکودک‌ها و مدارس و هر روز بعد از ظهر ساعت 17 به غير از شنبه‌ها در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران اجرا مي‌شود.
گفتني است شماره تلفن‌هاي 09191080431 – 09199377965 – 88966119 براي ذخيره جا و پيش‌خريد بليت در نظر گرفته شده است.

3613 | 16 خرداد 1393
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.