برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

نمایش قندک در کانون پرورش فکری کودکان

نمایش زنده عروسکی «قندک» به کارگردانی علیرضا دهقانی، از پنجم خرداد در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.
این نمایش بر اساس داستان «نی‌لبک» هوشنگ مرادی کرمانی (نویسنده قصه های مجید) توسط ماندانا عبقری بازنویسی شده است.
قهرمان این نمایش، پیرمردی به نام باباجان است که با بزغاله کوچکش «قندک»، در مزرعه زندگی می‌کند. روزی این بزغاله گم می‌شود و باباجان طبق عادت نی‌لبک می‌نوازد تا او برگردد، اما موفق نمی‌شود تا قندک را پیدا کند.
در ادامه داستان، پیرمرد دعا می‌کند که جز صدای قندک صدای دیگری نشنود. پیامد این آرزو تأثیری بزرگ در زندگی پیرمرد می‌گذارد که...
بر اساس این خبر، از رکسانه عبقری به عنوان دستیار کارگردان، علیرضا حسین پور طراح و ساخت دکور، ماندانا عبقری طراح صحنه و لباس، محمدرضا شاملوفرد طراح نور و رکسانه عبقری و محمد بخشی‌زاده عروسک‌گردانان این نمایش عروسکی نام برده شده است.
هم‌چنین ماندانا عبقری، حمیدرضا حسینعلی، محمد بخشی‌زاده، امید رنجکش، ملیحه مقیمی اسفندآبادی و مریم رادپور به عنوان بازیگر در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
در عین حال، ضبط و میکس صدای نمایش بر عهده ابراهیم رنجکش، مسوولیت روابط عمومی بر عهده احمدرضا حجارزاده و طراحی پوستر آن بر عهده منصوره کریمی بوده است.
این نمایش که مناسب کودکان تا 9 سال است، همه روزه به جز شنبه‌ها در ساعت 18 برای عموم و صبح ها برای مدارس و مهد کودک‌ها با هماهنگی قبلی در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران اجرا خواهد شد.
گفتنی است شماره تلفن‌های 093873375535 – 09199377965 – 88966119 برای ذخیره جا و پیش‌خرید بلیت در نظر گرفته شده است.
2740 | 8 خرداد 1393
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.