برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

کلوچه دارچینی به صحنه باز می‌گردد

نمایش 'کلوچه دارچینی' به کارگردانی مریم کاظمی از روز چهارشنبه 20 فروردین نخستین اجرای خود را در سال 1393 آغاز می‌کند.
 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش شاد و آهنگین "کلوچه دارچینی" که با استقبال گسترده تماشاگران و مخاطبان تئاتر کودک و نوجوان در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه رفت، در سال جدید اجرای خود را در این مرکز از سر می‌گیرد.
این نمایش هیجان‌انگیز ماجرای یک کلوچه دارچینی تازه پخته شده را در یک آشپزخانه به نمایش می‌گذارد که هنرمندان شناخته شده تئاتر همچون حسین محب اهری، جواد زیتونی و مریم کاظمی در آن ایفای نقش می‌کنند.
از دیگر بازی‌گران این نمایش می‌توان به آنا نمکچیان، سعید عابدی، مهراد زمانی، مریم الهامیان، حسام کلانتری‌، حسین صفا، شیما میرمهدی، عماد سالکی، پریسا فلاح زاده، حمید فتوحی و احمد دهقان اشاره کرد.
طراحی صحنه این نمایش را رضا مهدیزاده، موسیقی را فرید نوایی، طراحی و ساخت عروسک را سهیلا باجلان، طراحی گریم و کلاه گیس را افسانه قلی زاده‌، طراحی لباس را زهرا بداغ آبادی و طراحی پوستر و بروشور را پریسا فلاح‌زاده و عماد سالکی و عکس را سیامک زمردی مطلق برعهده دارند.
در گروه کارگردانی نیز مهراد زمانی، مریم الهامیان‌، بهروزمهرعلیان، مهری کشوری، حسین صفا، نادر حسن‌دوست، محمدرضا خادمی و عماد جاویدپور همکاری دارند.
علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند از طریق شماره تلفن 09357408597 نسبت به ذخیره جا و پیش‌خرید بلیت اقدام کنند.
نمایش "کلوچه دارچینی" به کارگردانی مریم کاظمی از روز چهارشنبه 20 فروردین 1393 همه روزه ساعت 18 در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.
3098 | 18 فروردین 1393
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.