برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

اجرای نمایش «یه دم و دو گوش» در فرهنگسراي ابن سينا

نمایش کودکانه «یه دم و دو گوش» به نویسندگی و کارگردانی «ریحانه سلامت» از 28 دیماه در سالن سینما تئاتر فرهنگسرای ابن سینابر روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 2، نمايش عروسکي" یه دم و دو گوش" ويژه گروه سني الف و ب بوده و این نمایش داستان دختری به نام خورشید است که مادرش از او می خواهد تا کیسه زباله را در سطل آشغال بیرون از خانه قرار دهد اما وقتی از در خانه بیرون می آید متوجه تاریکی هوا شده ترسی در وجودش می افتد و نمی تواند جلوتر برود. تصمیم می گیرد آشغال ها را همان جا کنار در خانه بگذارد.

خورشید در همین حال به یاد حرف های مادرش در مورد وجود موش های خیابانی می افتد و در ذهنش دو موش گرسنه را تصور می کند که به او نزدیک می شوند و تصمیم می گیرند به هر حیله ای او را راضی کنند تا کیسه آشغال ها را همان جا باز کرده و به آن ها بدهد و ادامه داستان...

این نمایش کاری از گروه" وی یو" با بازیگری آنیتا علی مددی، سید امیرحسین غفوری، سعید برجعلی، طاهره شمس، علی خسروجردی، سپیده ملکی، جواد خادمی، عاطفه زمانی و سجاد آقابابایی است.

کو دکان ونوجوانان علاقمند برای دیدن این نمایش می توانند تا 18 بهمن ساعت 16به سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا به نشانی :شهرک قدس ، فاز یک ، خیابان ایران زمین شمالی  مراجعه نمایند و یا جهت کسب اطلا عات بیشترمی توانند با شماره 8-88366366  تماس بگیرند.

2574 | 29 دی 1392
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.