برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

«حکایت مرد کوهستان» به مرکز تئاتر کانون آمد

اجرای نمایش «حکایت مرد کوهستان» به کارگردانی افسانه زمانی در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.
این نمایش  به عنوان تازه‌ترین تولید مرکز تئاتر کانون قصه‌ی آرش کمانگیر اسطوره کهن ایرانی را با صدای مسعود رایگان هنرمند تئاتر و سینما نقل می‌کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر همین اساس «حکایت مرد کوهستان» با شیوه زنده عروسکی به نویسندگی محمدحسین ناصربخت ویژه گروه سنی 7 سال به بالا به نمایش گذاشته می‌شود.
این نمایش به جشنی که در روستایی در دامنه کوه البرز برپاست، می‌پردازد. مرشد به مناسبت جشن، نقل آرش کمانگیر را آغاز می‌کند. آرش، نوجوان روستایی در میانه‌ی نقل به یاد می‌آورد که گله‌اش را از کوهستان برنگردانده است. شب در راه است و آرش به سرعت راهی کوهستان می‌شود که...
بر اساس این خبر، بهرام بهبهانی، مهرنوش شریعتی، مریم آشوری و فهیمه عابدینی بازی‌گران و بازی‌دهندگان و مصطفی مباشری دستیار کارگردان این نمایش هستند.
عبدا... آتشانی آهنگ‌ساز این نمایش است، مرضیه سرمشقی و رفعت هاشمی سی‌سخت طراحی عروسک و افسانه زمانی طراحی صحنه و لباس این نمایش را بر عهده داشته‌اند.
نمایش «حکایت مرد کوهستان» کاری از گروه تئاتر آرین تا اواخر بهمن ماه در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.
این نمایش هر روز به جز روزهای شنبه، صبح‌ها ویژه مدارس و بعد از ظهرها در ساعت 17 برای عموم علاقه‌مندان بر روی صحنه می‌رود.
گفتنی است شماره 09199377965 برای ذخیره جا در نظر گرفته شده است.
3539 | 19 دی 1392
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.