برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

چگونه فرزندم را از آسیب های سو استفاده و آزار جنسی دور نگه دارم؟

بی تردید یکی از دغدغه های بزرگ پدران و مادران ، دور نگه داشتن فرزندان از آسیب های جنسی است.

آسیب های جنسی که در اثر نا آگاهی خانواده ها از چگونگی آموزش به فرزندان رخ میدهد ، آنها را در معرض خطراتی مانند سوء استفاده های جنسی ، اذیت و آزار جنسی و تجاوز قرار میدهد.

از این روی باید خانواده ها با تمام توان و تلاش از دوران کودکی ، با زبانی کودکانه و مفید ، این آگاهی را به فرزندان خود منتقل نمایند.

روانشناسان معتقدند بسیاری از روان نژندی ها و معضلات رفتاری و روحی و روانی افراد بزرگسال ،‌به سبب آسیب های جدی و پنهانی است که در دوران خردسالی به فرد وارد شده است.

یکی از این آسیب ها ،‌ اختلالات ناشی از اذیت و آزار جنسی است که بر اثر ناآگاهی و یا ترس کودکان همواره پنهان می ماند،زیرا کودکان از این که مورد قضاوت بزرگسالان قرار بگیرند در هراس هستند.

از دیگر سو چون بزرگسالان به دلیل تابو های جنسی ، نگران هستند و نمیدانند که چگونه باید آگاهی های لازم را به کودکان خود آموزش دهند.

ما برای کمک به این معضل جزوه ای آموزشی را به زبان کودکان برای شما در لینک زیر آماده سازی کرده ایم که با زبان نقاشی و بیانی ساده میتوانید ، پیچیده ترین مفاهیم جنسی را برای دور ماندن از آسیب های اولیه جنسی در دوران کودکی ،‌به فرزند خود آموزش دهید.

این جزوه در 8 صفحه و بصورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. درخواست ما این است که این جزوه را پرینت گرفته و در اختیار تمامی افرادی که صاحب فرزند هستند بگذارید. همچنین میتوانید نسخه ای از آن را در اختیار مهدکودک و مدرسه فرزندتان قرار دهید تا آنها نیز بتوانند با تکثیر آن ، کودکان بیشتری را مورد آموزش و محافظت قرار دهند.

از اینکه به آینده فرزندان این سرزمین می اندیشید ،‌سپاسگزاریم

برای دانلود این جزوه روی "دریافت فایل" کلیک کنید.

3406 | 27 مرداد 1394
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.