برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

کلینیک تخصصی مادر و کودک

منطقه
3
فعالیت
حمایت پزشکی و تربیتی کودکان پیش از تولد تا بلوغ
آدرس
تهران - خیابان شریعتی - بالاتر از ظفر - قبل از بیمارستان ایرانمهر - کوچه افسر - ساختمان پزشکان بزرگمهر - طبقه چهارم
تلفن
22008038 - 22611736
موبایل
----
ایمیل
----
وب سایت
کلینیک تخصصی مادر و کودک:

کلینیک تخصصی مادر و کودک ، شامل مطب آقای دکتر باقری ( بورد تخصصی نوزادان و کودکان و رییس بخش اطفال بیمارستان سپیر ) مطب خانم دکتر روحانی ( روانشناس مادر و کودک ) به همراه متخصص تغذیه مادر و کودک و نیز بخش گفتار درمانی می باشد.

در این کلینیک علاوه بر کودک مادر نیز مورد توجه قرار میگیرد و سرویسهایی مانند آموزش بچه داری برای مادر باردار ، تغذیه دوران بارداری ، کم کردن اضافه وزن حاصل از بارداری ، برنامه ورزشی و رژیم غذایی مادر شیرده و مشاوره روانشناس برای عوارض حاملگی و زایمان ارائه میگردد.

توجه داشته باشید که این کلینیک 24 ساعته نمی باشد و روزانه تعداد محدودی بیمار پذیرش می شوند لذا لازم است پیش از مراجعه با منشی کلینیک هماهنگی به عمل آورده شود.

در حال حاضر ویزیت های دوره ای هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری انجام می پذیرد. جهت درخواست ویزیت غیر حضوری در اینستاگرام مطب به آدرس https://www.instagram.com/kidsclinic.ir/ سوالات، شرح حال بیمار،عکس فیش واریزی را دایرکت نمایید.

 

 

کاربر گرامی ، لطفا با درج نظرات و تجربیات خود در خصوص عملکرد و امکانات این مجموعه،سایر کاربران را در انتخابی درست یاری فرمایید.لازم به ذکر است که حق پاسخگویی برای مرکز محترم محفوظ بوده و هرگونه اهانت و یا انتقاد شدید حذف خواهد گردید.

نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.

توسط مریم در تاریخ 1402/10/30 19:11

دکتر صبور،متعهد و بسیار آگاه و مطب بسیار خوب دخترم روی از نوزادی برای چکاپهای دوره ای می برم

توسط میلاد در تاریخ 1401/2/5 19:17

ما چند وقت پیش با معرفی شما به این کلینیک مراجعه کردیم بسیار خوب و خوش برخورد بودن به تمامی سوالات ما پاسخ دادند پیشنهاد می کنم اگر نوزاد دارید حتما برای پایش و چکاپهای دوره ای به این کلینیک مراجعه کنید